niedziela, 14 kwietnia 2013

WYNIKI KONKURSU

Witajcie!
Na początku chciałybyśmy podziękować wam za masę świetnych prac do naszego konkursu!
Na prawdę nie było nam łatwo wybrać...
Chciałybyśmy każdą z was nagrodzić no ale niestety zasady są nie ubłagane...
I tak oto przechodzimy do sedna sprawy:

Miejsce I należy do:
 ENTHII 


Miejsce II:
  
AGI

Miejsce III:
FRUTTI

No i wyróżnienie wędruje do:
 
PO PROSTU ASI


A teraz czas na małą niespodziankę dla jednej z was. 
Postanowiłyśmy przyznać nagrodę pocieszania dla jednej osoby którą wylosowałyśmy, a jest nią:

No i praca naszej szczęściary:)
 


Wszystkim zwyciężczyniom GRATULUJEMY!!!
Prosimy o adresy do wysyłki na adres:
 blogScrapMap@gmail.com

tytule prosimy podać swój nick!

 Wszystkim uczestniczką dziękujemy za zabawę a zwyciężczyniom jeszcze raz gratulujemy!

DT ScrapMap 

10 komentarzy:

  1. Gratuuuluję wszystkim, fantastyczne prace :)
    I baaardzo dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dziewczynom :* naprawdę świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeej, dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Zdolniachy! Enthia, któż inny mógl wygrać?! Speszal graty!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaacie!:D ale mam bananananana na twarzy:D dziękuję!!!!!!!!!!!!!:***********

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaa ale się ta szczęściara cieszy :D Dziękuję bardzo bardzo :D już lecę pisać maila! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! Gratulacje da wszystkich Dziewczyn, a dla Was jeszcze raz sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom! Świetnie się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki dla zwycięzców ... ja do zabawy nie przystapiłam ale też zrealizowałam swój "mapkowy plan" :D
    http://handmadebyki.blogspot.com/2013/04/saligia-i-moja-ksiega-gosci.html

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)