piątek, 13 kwietnia 2012

scrapmapka #3

Witajcie w piątek trzynastego! :)


Dzisiaj moje pierwsze wyzwanie na ScrapMap! Jestem Magda - być może znacie mnie pod nickiem magdam vel MagdaM :) Scrapbooking pochłonął ćwierć mojego życia (i połowę wypłaty:P) niecały rok temu. Niewiele - a jednak dużo. Najbardziej lubię tworzyć mój mały świat w layoutach - tam mam swoje pole do popisu :) zazwyczaj moje scrapy są jasne (uwielbiam białe tło), przejrzyste, delikatne. Drugą miłością są mini albumy.
Ze scrapbookingiem łączy się moja druga pasja - fotografia. Kocham świat zza obiektywu!
Mam nadzieję, że razem z dziewczynami z DT dostarczymy wam mnóstwa inspiracji i zabawy :)

Dzisiaj moja pierwsza mapka - do scrapa:


A to nasze interpretacje:

Huma:


Bea:

Noomiy:

Ola:

Viva:

Kasia:

i ja - MagdaM:


Na wasze interpretacje mapki czekamy do 27.04, linkujcie się tutaj:


2 komentarze:

dziekujemy :)